Persoonlijk Slaaptraject

Verbeter je slaapkwaliteit en haal meer uit je nachtrust. Met deze slaaptraining krijg je dat voor elkaar! Analyseer je eigen nachtrust en leer in 6 weken precies wat je kunt doen om je slaap op een duurzame manier te verbeteren.

Investeer in je mentale en fysieke gezondheid
Iedereen kan beter slapen

Voor wie?

Wil jij beter slapen en meer energie? Dan is dit traject voor jou. De kwaliteit van je slaap verbeteren kan in al deze verschillende situaties:

Je hebt moeite met inslapen of doorslapen

Je piekert en maalt als je in bed ligt

Je voelt je futloos of je concentratie is slecht

Je wilt stoppen met slaapmedicatie

Je slaapt slecht door bijvoorbeeld een burnout, depressie, of omdat je in de overgang zit

Reserveer mijn plek

De resultaten spreken voor zich

63.4%

Verbetering slaappatroon*

Deelnemers hebben na 6 weken significant meer grip op hun eigen slaappatroon.

9 op de 10

Heeft géén last van vermoeidheid in het dagelijks functioneren*

Bij de start ervaart de helft van de deelnemers vermoeidheid dagelijks als belemmering. In week 6 zijn die problemen zo goed als verdwenen.

9.7

Gemiddelde beoordeling

Deelnemers geven dit traject een hoge beoordeling vanwege de persoonlijke benadering en gestructureerde aanpak.

*Cijfers op basis van de Insomnia Severity Index (ISI), de wetenschappelijk gevalideerde methode om slaapproblemen te meten.


Waarom kies je voor dit traject?

Dit traject verder gaat veel verder dan het terugdringen van cafeïne en telefoongebruik. We bekijken het onderwerp slaap vanuit verschillende hoeken en zetten ook een belangrijke volgende stap. We analyseren jouw persoonlijke situatie en helpen je om dat wat je leert op een gestructureerde manier om te zetten in dagelijkse gewoontes. En dat laatste, dat is essentieel. Want jij weet waarschijnlijk wel dat iets als een avondritueel een goed idee is, maar toch doe je dat niet elke dag. Wij weten precies hoe je dat voor elkaar krijgt om op lange termijn resultaten te boeken.

Leren

Wetenschappelijk onderbouwde informatie over slaap en alles wat daar mee te maken heeft.

Analyseren

Reflecteer op je eigen relatie met slaap en ontdekt welke valkuilen je nachtrust in de weg zitten.

Structureel veranderen

Consistentie is het toverwoord, daarom helpen wij je stap voor stap om nieuwe gewoontes te creëren.

Het programma

Met dit slaaptraject wordt jij zelf een echte slaapexpert:

Slaap situatie in kaart brengen

Wat is je startpunt en hoe is je huidige relatie met slaap?

1
Je slaap DNA ontdekken

Ontdek hoe jij je bioritme voor je kan laten werken, in plaats van er tegen te vechten.

2
Structuur aanbrengen

Jij creëert een slaapschema dat naadloos aansluit bij je agenda en verplichtingen.

3
Negatieve associaties doorbreken

Maak van je slaapkamer weer de plek waar je op een prettige manier van slaap kunt genieten.

4
Gewoontes veranderen

Dat wat je dagelijks doet telt allemaal bij elkaar op, en daar maken we slim gebruik van.

5
Belemmerende gedachten aanpakken

Reken af met de gedachten die je slaapkwaliteit onbewust in de weg zitten.

6
Piekeren doorbreken

We doorbreken de negatieve spiraal van piekergedachten op een slimme manier.

7
Slaap omgeving optimaliseren

Creëer een slaap tempel die je helpt om de rust te krijgen die je nodig hebt.

8
Ademhaling verbeteren

De juiste ademhaling helpt je zenuwstelsel om tot diepe rust te komen.

9
Slimme hacks toepassen

Gebruik slimme trucjes om je slaap nóg verder te verbeteren.

10

Wat krijg je bij deze training?

Je hebt 3 maanden lang toegang tot het volgende:

Educatie

Zeven keer een online les van 45 minuten. De lessen zijn op maandagen om 20:00. Je kunt de les live bijwonen, of achteraf een video opname bekijken.

Begeleiding

In onze online omgeving kan je tips en ervaringen uitwisselen met andere deelnemers. Als je kiest voor online + begeleiding dan kan je daarnaast 1 op 1 chatten met onze Slaapexperts.

Een persoonlijk slaapplan

Tijdens dit traject creëer je een persoonlijk slaapplan. Je werkt met ons werkboek, slaapdagboek én habit tracker en ontdekt precies wat voor jou wel en niet werkt.

Hoe ziet een week er uit?

Dit is wat je wekelijks doet. Alles op je eigen tempo en in je eigen tijd.

Lessen volgen (45 minuten)

Opdrachten in het werkboek (30 minuten)

Loggen van slaap en energie (5 minuten per dag)

Analyse van experimenten en progressie (15 minuten)

Deel tips en ervaringen in de slaap community (zo veel als je wil)

Reserveer mijn plek

Stap voor stap beter slapen met deze online cursus

De 10 meest recente reviews

Deelnemers beoordelen dit traject met een 9.7

Dit slaaptraject is ontwikkeld door

We combineren kennis en kunde van verschillende disciplines voor de ultieme slaapoplossing.

Emma van Tielraden
Gezondheidspsycholoog

Emma is gespecialiseerd in preventieve gezondheid en gedragsverandering.

Norbert Kleijn
Slaapexpert

Norbert is ervaringsdeskundige, coach en Slaapexpert.

Renée Jolet Joosten
Slaapexpert & Psycholoog i.o.

Renée is Slaapexpert en is haar opleiding Psychologie aan het afronden.

Na dit programma

Vergeet quick fixes, dit is jouw route naar een duurzame verbetering van je slaap. Na 6 weken:

Weet je waarom slaap zo belangrijk is voor je mentale gezondheid, fysieke gezondheid, prestaties en de kwaliteit van je relaties

Begrijp je precies waarom het je tot nu toe nooit is gelukt om je slaap te verbeteren

Heb je een concreet plan met dat wat je kunt doen om goed te slapen en efficiënt uit te rusten.

Heb je nieuwe gewoontes aangeleerd die je elke dag weer helpen om vol energie van start te gaan

Heb je het vertrouwen in je eigen nachtrust hervonden en weet je precies wat je moet doen als het ooit toch weer wat minder gaat

Schrijf mij in

Our awesome features

Wachtlijst

De volgende editie van het Persoonlijk Slaaptraject start op 12 september 2022. Meld je nu aan voor de wachtlijst, dan ben je als eerste op de hoogte en krijg je toegang tot de exclusieve early-bird korting.

Dank voor je aanmelding. We houden je op de hoogte van nieuwe startdata.

Vind je het niets? 100% geld terug

Dit slaaptraject is sinds 2021 door honderden deelnemers gedaan en iedereen heeft iets aan zijn of haar slaap kunnen verbeteren. Als jij achteraf toch het gevoel hebt dat je er niets aan hebt gehad, dan krijg je binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag van ons teruggestort.

Veelgestelde vragen

Zit je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

Je gaat 6 weken aan de slag. Wekelijks ben je 60 tot 90 minuten bezig met leren. Daarnaast besteed je zo’n 5 minuten per dag aan het loggen van je slaap en je energie, en zo’n 15 minuten per week aan het analyseren van je progressie. In de besloten community praat je met onze slaapexperts en je medecursisten. Daar kan je zoveel tijd aan besteden als je zelf wilt.

Elke maandagavond is er om 20:00 een online les via Zoom. Je kunt de les live bijwonen. Je kunt dan ook meteen vragen stellen aan de trainer. De les staat vanaf dinsdagochtend online als video. Dus kan je er maandagavond niet bij zijn? Geen probleem! Dan kijk je de les terug op een moment dat het jou goed uitkomt. Eventuele vragen kan je dan stellen in de community. Onze Slaapexperts zijn 7 dagen per week van 10:00 tot 20:00 online.

Het is per persoon verschillend hoe lang het duurt voordat de slaap verbetert. Tijdens het traject gaan we door middel van experimenten uitzoeken wat voor jou werkt. Gemiddeld duurt het zo’n 4 weken voor je de eerste resultaten ziet en meer energie hebt. Voor sommige deelnemers is het verschil al voelbaar na de eerste week, voor anderen duurt het wat langer.

Ja, schrijf je snel in! Dit programma is voor iedereen die beter wil slapen. Het maakt niet uit of je gewoon wat meer uit je dag wilt halen, of echt serieuze slaapproblemen hebt. Deze online training is gebaseerd op cognitieve gedragstherapie voor insomnie (CGT-I). Dat is een praktische en wetenschappelijk onderbouwde methode om voor elke slaap situatie verbeteringen te vinden.

Absoluut. Veel vrouwen ervaren slaapproblemen tijdens de overgang. Gelukkig is daar iets a zijn ontstaan in de overgan te doen. Het is net als met andere slaapproblemen, er is vaak een interne of externe reden dat het slapen opeens niet meer zo goed lukt. En dat is lastig, vooral als je voorheen goed sliep. Want dan heb je niet de kennis en de kunde om die gebroken nachten aan te pakken. In dit programma op basis van cognitieve gedragstherapie voor insomnie (CGT-I) ga je op zoek naar oplossingen die passen binnen jouw situatie, rekening houdend met de overgang en andere slaap factoren.

Voor slaapproblemen als slaapapneu raden wij in eerste instantie aan om medische hulp te zoeken via de huisarts. Persoonlijke begeleiding is erg belangrijk bij slaapapneu. Dit traject kan een aanvulling zijn op overige hulp. Als jij last hebt van slaapapneu kan je het beste even contact opnemen via ons contactformulier, dan kunnen we samen bepalen of deze slaapcursus de moeite waard is in jouw situatie.

Jazeker! Het is zelfs zeer de moeite waard om het nog een keer te doen. Niet alleen als opfrisser, maar ook omdat we het traject voor 2022 een flinke makeover hebben gegeven. Alles wat we in 2021 hebben geleerd is gebundeld in een nóg effectiever programma. Doe je nog een keer mee? Dan krijg je 70% korting. Je krijgt deze enorme korting omdat het programma voor een deel hetzelfde is. Voor dat deel heb je de eerste keer al betaald. Gebruik de code TWEEDEKEER voor 70% korting. Deze code geldt ook voor de cursisten die onze slaapcursus in 2021 via Judith Noordzij hebben geboekt. We checken uiteraard even of je de cursus of het traject inderdaad een keer eerder hebt gedaan. Twijfel je of je in aanmerking komt? Stuur ons gerust even een berichtje.

We willen dat iedereen tevreden is. Ben jij dat niet? Dan krijg jij 100% van je geld terug. Dit traject is door ruim 300 deelnemers gedaan en iedereen heeft iets geleerd. Daarom zeggen wij met het volste vertrouwen: als jij achteraf het gevoel hebt dat je er niets aan hebt gehad, dan krijg je binnen 14 dagen je volledige aankoopbedrag teruggestort. Stuur ons even een berichtje op info@cultureofsleep.nl als je hier gebruik van wilt maken.