Hulp bij slaapproblemen

Je hoeft je niet neer te leggen bij slaapproblemen. Iedereen kan beter slapen, ook jij. Samen werken we aan een goede nachtrust. We analyseren je slaap en voeren stap voor stap verbeteringen door. Een lange termijn oplossing voor je slaapproblemen is dichterbij dan je denkt.

Voel je fit en energiek door goede slaap
Iedereen kan beter slapen

Voor wie?

Wil jij beter slapen en meer energie? Dan gaan we samen aan de slag. De kwaliteit van je slaap verbeteren kan in al deze verschillende situaties:

Je hebt slaapproblemen door stress of burnout

Je slaap een stuk slechter sinds de overgang

Je bent futloos en moe door long Covid

Je wilt stoppen met slaapmedicatie

Je slaap slecht zonder dat er een duidelijke reden voor is

Gratis intake

Waarom kies je voor slaap coaching?

Heb jij van alles geprobeerd om je nachtrust te verbeteren? Is het een raadsel waarom je steeds weer futloos wakker wordt? Boek een slaap coach om weer grip te krijgen op je energieniveau. We analyseren je persoonlijke situatie en helpen je om positieve gewoontes en associaties te creëren. Gewoontes die op lange termijn vol te houden zijn, zodat je er ook echt wat aan hebt. Zo werk je stap voor stap naar een duurzame verbetering van je slaapkwaliteit.

Analyseren

Samen met je coach ontdek je de onbewuste gedachten en patronen die je slaapkwaliteit in de weg zitten.

Structureel veranderen

Consistentie is het toverwoord, daarom helpen wij je stap voor stap om nieuwe gewoontes te creëren.

Het samen doen

Je staat er niet alleen voor. Samen kom je een stuk verder, je coach helpt je om de eindstreep daadwerkelijk te halen.

Lange termijn resultaat

Vergeet quick fixes, dit is jouw route naar een duurzame verbetering van je slaap. Aan het einde van het coachingstraject:

Begrijp je precies waarom het je tot nu toe nooit is gelukt om je slaap te verbeteren

Heb je concrete stappen gemaakt om goed te slapen en efficiënt uit te rusten.

Heb je nieuwe gewoontes aangeleerd die je elke dag weer helpen om vol energie van start te gaan

Heb je het vertrouwen in je eigen nachtrust hervonden en weet je precies wat je moet doen als het ooit toch weer wat minder gaat

Leer de slaapcoach kennen

Waarom ben ik zo moe?

Wat krijg je bij de slaapcoaching?

Alles wat je nodig hebt om je slaapproblemen op te lossen

1 op 1 begeleiding via Zoom of telefoon

Gestructureerde methode om jouw situatie in kaart te brengen.

Direct contact met je slaapcoach via chat.

De 10 meest recente reviews

Onze klanten beoordelen onze diensten met een 9.7

Slaap coach Norbert Kleijn

Norbert Kleijn
Slaapexpert

Norbert is slaapexpert. Hij is de oprichter van Culture of Sleep en heeft honderden mensen geholpen om beter te slapen. Norbert heeft een slaap opleiding afgerond die is gecertificeerd door de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg (NFG). Daarnaast is hij op de hoogte van de meest recente wetenschappelijke inzichten op het gebied van slaap en heeft hij met allerlei alternatieve oplossingen geëxperimenteerd. Norbert combineert al deze kennis tot een praktische handleiding waarmee jij je eigen slaapexpert wordt. 

Direct aan de slag

Wij hebben op dit moment geen wachtlijst voor slaap coaching, je kunt direct aan de slag. Plan een gratis intake 30 minuten om te kijken of het iets voor je is.

Gratis intake
30 minuten via Zoom
  • Leer je slaap coach kennen
  • Ontdek of slaap coaching bij jouw situatie past
  • Check of slaap coaching wordt vergoed door jouw zorgverzekering
Plan een gratis intake

Veelgestelde vragen

Zit je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje via het contactformulier.

In sommige gevallen wordt slaap coaching vergoed door de zorgverzekeraar. Als het samengaat met een long covid klachten bijvoorbeeld, of met de overgang. Tijdens de intake bespreken we de mogelijkheden.

Het is per persoon en situatie verschillend hoe lang het duurt voordat de slaap verbetert. Tijdens het coaching traject gaan we door middel van experimenten uitzoeken wat voor jou werkt. Gemiddeld duurt het zo’n 4 weken voor je de eerste resultaten ziet en meer energie hebt.

Ja, schrijf je snel in! Onze coaching is gebaseerd op Cognitieve Gedragstherapie voor Insomnie (CGT-I). Dat is een praktische en wetenschappelijk onderbouwde methode om voor elke slaap situatie verbeteringen te vinden.

Absoluut. Veel vrouwen ervaren slaapproblemen tijdens de overgang. Gelukkig is daar iets a zijn ontstaan in de overgang te doen. Het is net als met andere slaapproblemen, er is vaak een interne of externe reden dat het slapen opeens niet meer zo goed lukt. En dat is lastig, vooral als je voorheen goed sliep. Want dan heb je niet de kennis en de kunde om die gebroken nachten aan te pakken. Met onze coaching op basis van Cognitieve Gedragstherapie voor Insomnie (CGT-I) ga je op zoek naar oplossingen die passen binnen jouw situatie, rekening houdend met de overgang en andere slaap factoren.

We spreken elkaar gemiddeld genomen 4 tot 8 keer om je slaapproblemen op een duurzame manier op te lossen. Sessies zijn afhankelijk van de situatie 30, 45 of 60 minuten.